Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 20 april 2017

Lite nere.....

Av Corina - 20 april 2017 12:01

 

Efter granskning av de bilder som togs vid hälsoundersökningen behöver vi komplettera din undersökning med ytterligare bilder samt ultraljud, detta utförs i Umeå.


Detta besked fick jag igår via posten. Kan ju säga att inte känns det speciellt roligt.......

Oj vad tankarna snurrar sedan jag tog del av dessa rader !

Den 26 april kl.08.30 ska det då kollas mammografi igen plus ultraljud också.


Så om jag verkar aningen udda så vet ni varför...........


 

 
 
Ingen bild

Ljusletaren

20 april 2017 12:23

Nu ska vi inte måla fan på väggen med en gång. Djupandas och tänk positivt! Förstår att detta kom som en chock för dig och dina. Först vill jag gratulera mammografin som upptäcker sådant här. Har en bloggvän som fick sin cancer upptäckt pga. en skicklig läkare som upptäckte något på röntgenbilderna. De tog bort den lilla rackaren. I förebyggande syfte så äter hon en viss medicin i 5 år. Hon är med i ett pilotprojekt. Synd att de skickar ut sådan här chockbesked. De skulle ha kallat in dig och berättat lite mera runt omkring det hela. Att gå och fundera på detta i 6 dagar är inte alls bra. Kan du inte ringa dit och fråga runt omkring detta brev lite mer? Att veta ger mer styrka. Du vet var jag finns om du vill prata om detta/kram <3

Corina

20 april 2017 12:32

Det behöver ju naturligtvis inte vara så allvarligt, självklart förstår jag det men det skapar lite oro....visst tänker jag positivt trotts allt men stundvis snurrar det ju likaväl. Jag torde nog ta mig igenom detta också skulle jag tro, lite tid att smälta allt bara. Jo jag vet att jag alltid kan prata med dig ! Får väl återkomma efter undersökningen om det nu visar något, man kan ju fortfarande hoppas på falskt larm. Kram å tack !

 
Ingen bild

Ljusletaren

20 april 2017 12:46

Man ska alltid tänka på sig själv i sådana här stunder för att försöka förstå sin fina vän. Förstår att tankarna mal och att du kanske sover ännu sämre än förr. Jobbar du helgen också? Just nu behöver du mycket värme och kramar och bara ren kärlek <3 Fast det behöver du varje dag också men du förstår hur jag tänker. Försök att gå ut och gå i naturen och låt vissa saker hemma bero. /kram <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards