Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 april 2017

Av Corina - 3 april 2017 07:56

 

Måndag och ny vecka igen då. Går mot ännu en arbetshelg med andra ord. Jobbar sålunda sex dagar av sju möjliga denna veckan.


Annars jobbar jag just nu med att överlåta hembygdsföreningens hemsida till annan person som bäst. Ett steg närmare att lämna det hela tycker jag.

Upplystes på årsmötet om att någon ansång att hemsidan var skrämmande omodern och behövdes tydligen göras om. Fortfarande begriper jag inte vad som är omodernt egentligen då jag bygger sidan via one.coms sidbyggare.

Men ok, jag överlåter med varm hand och planerar vidare att lägga ner mitt engagemang i föreningen så småningom......


 


För övrigt är det mesta som vanligt. Maken ska till optikern idag, väldigt nödvändigt om man säger så.

Efter det ska sonen hämtas i Vännäs igen efter en skoldag. Imorgon är det en stor dag som jag hoppas ska gå bra.

Sonen kör upp för C-kortet nämligen och mamma är nog nervösare än sonen.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards