Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Söndag

Av Corina - 30 januari 2011 21:30

Så var det söndag kväll. Dagen har tillbringats i Vindeln på Buberget. Barnen har åkt slalom. Jag har fotat men har inte hunnit titta på bildera ens och hinner inte ikväll. Har just kommit hem från årsmöte med Centern och Centerkvinnorna i Tavelsjö. Klarade mig knappt från att bli sekreterare i Centerkvinnorna. Nekade i sten, vill inte vara sekreterare ! Känner att min tid just nu helt enkelt inte räcker till........


Imorgon är det arbete igen och efter jobbet blir det styrketräning. Får se om jag hinner med dagens bilder imorgon kväll istället (om jag orkar).


Vi ses !

 
 
Ingrid

Ingrid

30 januari 2011 22:03

Det är svårt för föreningarna att få folk att ta uppdrag, men känner man att man inte hinner och orkar är det helt rätt att neka.

Så snyggt du har gjort här!
Kram Ingrid

http://stenstugu.com/wp

Corina

31 januari 2011 11:50

Tack.

 
lillis

lillis

31 januari 2011 08:08

Hoppas att din dag på jobbet blir bra
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Corina

31 januari 2011 11:50

Hittills går allt bra :)

 
Spanaren

Spanaren

31 januari 2011 09:09

Bra gjort! Har du så mycket omkring dig plus att du har ont i din kropp så var det strongt gjort att tacka nej. Kanske längre fram i framtiden ...
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

31 januari 2011 11:50

Jo det var nog det, jag har svårt att säga nej men jobbar på att bli bättre :)

 
Maria

Maria

31 januari 2011 10:33

Vilken härlig familjedag ni hade igår.
Ha en fin dag/Kram

http://maria9.bloggplatsen.se

Corina

31 januari 2011 11:49

Jo det var trevligt :)

 
mariafoto

mariafoto

31 januari 2011 12:31

En riktig höjdar helg har vi haft, eller hur?? Det får man se till att vi får fler gånger. Barnen nöjda, gubbarna nöjda och så vi då så klart.. kramar

http://mariaselberg.se

Corina

31 januari 2011 16:09

Jepp en riktigt trevlig helg har det varit !

 
Spanaren

Spanaren

31 januari 2011 18:28

Bra att du jobbar på att säga ifrån *ler*. Det du innerst inne vill göra ska du göra och det du känner att tiden inte räcker till ... då säger man bara ett enkelt litet nej :-) /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards