Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Stavat

Av Corina - 28 januari 2011 14:51

Så har jag varit ute med mina stavar, 6625 steg blev det idag. Ska jag komma upp i 10000 steg får jag ju gå till Kina känns det som.......


Har bökat med bloggens utseende också.....som ni kanske märker. Gillar att testa lite olika saker. Nu ser den ut på detta sättet ett tag i alla fall. Men man vet aldrig hur länge :)


Hade hoppats på en hemmahelg i lugn och ro efter att ha haft en verkligen tuff vecka.....men det blev det då inte. Imorgon blir det en bilresa på tio mil för att bevista fotbollsturnering. Bara att ladda upp med värkmedicin och sätta sig i bilen med andra ord. Just för tillfället var det ju inte riktigt vad min kropp längtat efter......måste alla turneringar arrageras så lååååångt bort ?


Tänker i alla fall kvista över till Maria ikväll en stund. Man kan behöva lite socialt umgänge, kanske glömmer jag värken i kroppen en stund i alla fall. Just nu värker varenda led känns det som.


Var om på apoteket idag också och köpte glukosamin. Ska testa och se om mina stela leder kan bli lite smidigare med det. Har ju lite startsvårigheter om man säger så.....efter en stund går det bättre. Tanten börjar bli gammal, eller ?


Vi ses !

 
 
Cina

Cina

28 januari 2011 15:19

Gammal vet jag inte....men kroppen börjar bli sliten kan jag läsa. Jag vet hur det är att ha ont i kroppen o lederna så jag avundas dig inte men hoppas att du blir bättre.

Ha en fin helg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Corina

28 januari 2011 17:45

Jodå det ska jag nog bli,huvudsaken är ju att man inte sätter sig och tror att det ska gå att vila bort.Då blir det bara värre....trevlig helg !

 
Ruth

Ruth

28 januari 2011 22:06

Fasiken, trodde jag hade kommit in på fel blogg, fint som attans har du fått, härliga färger, GRATTIS till ett toppenjobb !
Synd du inte får vila när det är helg, men har man barn som utövar idrott så är det kört lixom.
Ha en bra dag i morgon trotts 10 mil.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Corina

28 januari 2011 22:17

Haha...jo jag gillar att ändra lite :) Och det är väl egentligen du som från start inspirerat mig till att lära mig PSP :) Allt startade med att jag bad dig göra en logga till mig om jag inte kommer ihåg fel....resulterade i en mycket trevlig och härlig vänskap via nätet (tycker jag i alla fall).Kram !

 
Margit

Margit

28 januari 2011 22:07

Ojsan imej,,,Så du håller igång!!! Och nu när du skulle vara lEDIG..så MÅSTE du åka iväg...Stackars dej!!! Tycker riktigt synd om dej!! Du kan ju få HJÄRTINFARKT, vännen!!! Sätt på handbromsen..om det går!!!
Så fin du gjort din blogg!! Du kan du!!!
Önskar dej en trevlig helg..både i farten..och om du får EN ENDA kugn dag!!!
Fånga dagen och var rädd om dej, Corina!!!!
Kramen och var rädd om dej!!!!

http://margitholm.blogg.se

Corina

28 januari 2011 22:14

*ler* Jo ibland blir det liksom inte riktigt som man tänkt sig. Men det kanske kan bli en lugn lördagkväll om jag har tur :) Tack för omtanken,kram!

 
Spanaren

Spanaren

29 januari 2011 08:53

Jag trodde jag hade kommit fel och backade ut och in igen. Nja ... det flimmrar för mycket för min smak *skäms*.
Att ha ont i kroppen vet jag också hur det känns *ler*. Hoppas att du lyssnar noga på dina signaler som din kropp säger till om och går till doktorn i tid. Hoppas att resan och allt går bra. Var rädd om dig! /kran

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

29 januari 2011 13:44

Visst försöker man lyssna till kroppen....men man hoppas ju alltid slippa det där läkarbesöket.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards