Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Fredag kväll

Av Corina - 6 mars 2009 19:13

Har startat ännu en blogg för att testa lite och se hur det fungerar.Tycker om funktionen att ladda ner bild för bild från min dator direkt till bloggen faktiskt. För övrigt har jag bara testat lite ikväll. Har en länk bland mina länkar, den som ids kan ju titta in och säga vad ni tycker......om jag ska byta eller....?


Nu är det snart dags för att koppla av, kanske med ett glas vin ? Eller kanske en Cider.....både och kanske till och med ? Nja, vi får väl se vad gubben säger *S*


 
 
Astrid

Astrid

6 mars 2009 21:07

Spämnnande att höra vad gubben sade *s*
Ha det gott

http://www.astridla.com

 
AnnelieH

AnnelieH

6 mars 2009 22:06

Den andra bloggen ser proffsigare ut. Designen på bloggaratis är lite platt. Däremot är bloggagratis tryggt ohc har för övrigt bra funktioner...Så jag valde den "platta" designen framför metro där man kunde göra lite roligare grejor. Blogspot, där kan man fixa och dona rätt mycket oxå,,kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

6 mars 2009 23:11

Ja, det är kul att testa olika bloggar, och det har jag gjort också.
Men fastnade för den plats där jag nu har min blogg p.g.a av de bra möjligheterna att ändra i blogglayouten.

Ha en fin helg.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Ruth

Ruth

7 mars 2009 00:04

Har varit och hälsat på i din andra blogg, inte lika varm som din nuvarnade, men det beror på hur mycket du kan göra med den andra, är den på Svenska ?????
God natt kramen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

7 mars 2009 07:44

Har varit in på den andra bloggen och tittat och skrivit några rader
Ha en bra dag
kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Astrid

Astrid

7 mars 2009 08:08

Blogg visst har dom det också på one.com jag väntar med spänning att få börja där.Jag har nästan förstått att det är den gallerifunktionen du använder, den är ju jättebra.
Bloggar har jag tre eller fyra olika.
Har startat två som jag inte vet var jag har *s* hittade den ena i går kväll.
Tror den var på goggle
Men den jag använt mest och längst är väl blog town ändå
Måste också byta räknare nu jag har ju använt sprays på min hemsida,men den försvinner ju den 20 mars.
Såg att jag får vänta mellan 5 och 10 dagar på att flytten ska var klar.
I måndags var mitt webbhotell klart i vart fall
Ja det blev vin här också och revbenspäll från älg.
Mång kastar bort det eller mal upp det.???
Jag tycker om jag ska var ärlig att det är det godaste på älgen, men då ska den ju vara rätt skjuten

http://www.astridla.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards