Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Corina - 16 november 2008 12:15

Var ute en liten stund men blev snabbt kall idag så jag gav upp.Petat med psp istället en liten stund.Länge sedan var det så minnet måste friskas upp:) Här kommer resultaten i alla fall.

Av Corina - 16 november 2008 07:48

Har varit ute med Wanilla på morgonsvängen och hon har fått frukost.Även Sixten är utfodrad.Barnen har vaknat och också ätit frukost.Maken jagar älg idag och jag avundas honom inte.Minus 8 grader och blåsigt och så har det kommit lite snö...inte 15 cm som dom sa men kanske 1 cm :) Men bara denna cm snö gör det ljusare ute faktiskt.


Idag står det ett och varje på agendan.Alma ska följa en kompis på badhuset idag.Dom hämtar henne mitt i dagen.Viktor har innebandymatch på eftermiddagen inne i Umeå.Det får maken ta hand om för jag har en del att stå i här hemma idag.Måste tvätta lite annars svämmar allt över innan nästa lediga dag.Så ska det ordnas med middag också.Och lite sedvanligt plock här hemma.Toaletten måste städas....eller som jag brukar säga....saneras :)

Skulle vilja ut med kameran också medan ljuset finns kvar också.Får se om jag hinner.

Gårdagens besök i stan sitter i kroppen fortfarande.Att gå en hel dag sådär brukar göra det.Får bli två alvedon till att börja med.Hoppas dom hjälper för i annat fall får jag helt enkelt vila bort det onda.


Nu får ni ha en fortsatt härlig söndag allihopa ! Kram ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards