Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Corina - 7 november 2008 08:48

Jodå jag finns kvar....fast det har varit lite mycket denna veckan.Orken tog bara slut !

Jobbar idag också men bara fem timmar mellan 12 och 17.


Har haft ont i varenda led de senaste dagarna ! Är ju van vid höfter och axlar men när hela kroppen skriker.Kanske beroende på lite väl mycket arbete.....

Mamma ligger igen inne på sjukhuset men mår ganska bra trotts allt.På återbesöket i tisdags konstaterade man att infektionen inte alls var borta så dom la in henne igen för fortsatt behandling.Så har dom upptäckt en brock också som dom funderar på vad dom ska göra med.Så det är fortfarande så att jag pendlar till och från sjukhuset.Börjar bli en vana det där ......


Min bror som bor i Bollebygd skulle komma upp på besök igår men kom inte pga platsbrist på flyget till Umeå.När det kan bli aktuellt nästa gång vet jag inte.Hade ju hoppats på lite avlösning denna helg med besöken hos mamma men det blev som vanligt........


På lördag ska vi i alla fall äta med grannarna igen.Ska bli trevligt att slippa laga maten en dag :) Fast det blir en tuff lördag innan maten. Maken ska jaga älg som vanligt så jag får köra dottern till dansen och besöka mamma på sjukhuset på egen hand.Sedan har hembygdsföreningen en konstutställning i helgen och på lördag eftermiddag ska jag vara där mellan halv två och fyra på eftermiddagen.

Sedan ska vi till kyrkan på söndag, familjemässa.Dottern ska sjunga tillsammans med kyrkis.


Vi hörs ! Ha en härlig fredag mina vänner ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards