Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Corina - 15 november 2008 15:20

Här har det börjat snöa så smått....dom har utlovat upp till 15 cm.Får se om det stämmer.


Idag har jag och barnen drällt på stan hela dagen.Inget vi gör speciellt ofta.Maken hade ett uppdrag så vi följdes ner när Alma skulle dansa och så fick vi vänta på att maken skulle bli klar.Blev mat på MAX idag,skråvmål vilket uppskattades v barnen i alla fall.Sedan har vi vandrat runt och tittat i affärer tills vi var huuuur lessa som helst alla tre.Vi har just kommit oss hem faktiskt.


Vi har beslutat oss för att skaffa Nintendo Wii som julklapp till hela familjen detta år.Sedan blir det några småsaker till barnen så det blir några paket i alla fall under granen.Jag och maken ger inte varandra något paket, han får en puss istället :) Så blir det väl ett paket till mormor....henne får man inte glömma ! Så är det storasyster och hennes flicka i Sorsele, får absolut inte glömmas bort.Dom klapparna är redan ordnade......beställda och ska hämtas på posten.För övrigt blir det de årliga korten till mormor och till morfar.


Till er som funderar hur mina barn kan ha en storasyster med egen dotter kan jag tala om att min äkta hälft varit gift tidigare och är 19 år äldre än mig.Så storasyster har själv passerat 40 och dottern Edit är fyra månader yngre än Viktor :) Så ligger det till......


Det var dagens skrivande.....nu börjar det bli dags för middag hos oss.Blir köttfärssås och spagetti är det tänkt bara köttfärsen tinat.

Ha en härlig fortsatt lördag. Kram på er ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards