Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 december 2007

Av Corina - 27 december 2007 18:57

Vardag igen fast för min del innebär det vanlig arbetsdag oavsett om det är vardag eller helgdag:)

Jobbat 7 till 17 idag,en låååååååång dag.Kom dock hem till dukat bord idag i alla fall.Fast nu börjar jag känna mig sliten faktiskt och då har jag arbetsdag imorgon också.Har varit ledig en dag den senaste veckan och det har varit tidiga mornar nästan hela tiden,bara en kväll med sovmorgon.Har vansinnigt ont i fötterna nu och gruvar lite inför morgondagen....gruvar för att stoppa ner fötterna i ett par skor faktiskt för dom gör ooont idag.Blir nog en alvedon innan sängen ikväll.

Har tänkt ta en dusch ikväll också men först ska jag försöka övertyga barnen om att dom är trötta och måste sova.Just nu för dom ett fasligt liv här hemma.Att mamma är lite trött har ingen betydelse:)Nåja,dom verkar ha ganska roligt i alla fall.

Men annars mår jag bara bra:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards