Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 december 2018

Av Corina - 13 december 2018 08:15

 

Vi har kommit fram till Luciadagen då. Jag är ledig denna Luciadag.

Det är fortfarande morgon så dagen är fortfarande ett oskrivet blad för min del.

Kallt ute denna dagen, just nu -15,5 grader hos mig. Och marken lyser faktiskt vit fortfarande.

Kan inte låta bli att gilla vintern. Förvisso är det kallt och mörkt och man blir lite extra trött men jag gillar vintern i alla fall.

 

Köpte en julklapp igår när vi var ner och handlade jag och maken. Så nu är det en kvar att skaffa då.

Får se vad det kan bli, får fundera lite mera.

Maken önskar sig något till sin jaktstudsare som kostar en del. Ska han nog få men det blir efter julen då den måste monteras också och licens måste också ordnas.

Själv har jag inte önskat mig något denna julen. Får se om det blir någon klapp till mig. Egentligen klarar jag mig rätt bra utan också.  Har ju redan det jag önskar mig, världens bästa familj !

 

Nåja, åter till denna dagen då. Lite småplock lär det väl bli under dagen ändå. Kan ju inte bara bli sittande och glo.


       

Ha nu en fortsatt fin Luciadag.

Ses en annan gång !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards