Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

1:a Maj

Av Corina - 1 maj 2012 10:13


Skulle ha jobbat idag, 7-16. Men pga kliande ögon och rinnande näsa stannar jag hemma både idag och imorgon. Allergimedicinen gör mig trött den första veckan dessutom. Vågar inte äventyra resan jag ska på till helgen heller. Just nu är det mest ögonen som stör eftersom dom fortfarande kliar. Försöker låta bli att klia ögonen men det är inte så lätt :) Nästäppan och näsdroppet börjar avta så det verkar hoppfullt i alla fall.


Var iväg och åt soppa igår och kikade på brasan en liten stund. Men sedan bar det av hem igen och landade i soffan före kl 21. När verkan av Alvedonet tog slut var det bara att söka sig mot sängen igen.


 

  Almas nya telefon, Samsung Galaxy Ace verkar fungera utmärkt i alla fall. Hoppas denna ska hålla ett bra tag nu. Nästa gång är det nog pappa i familjen som borde få en ny telefon :) Nästa månad kan jag kanske ge honom en ny telefon som han verkligen skulle behöva ! Kanske skulle överraska honom ?



Men nu känns det som om det är dags att vila igen. Ögonen börjar snart rinna känns det som. Vi ses en annan gång ! 

 
 
Margit

Margit

1 maj 2012 10:39

Så jobbigt med allergin och rinnade och kliande ögon. Inte kul!! Klokt av dej att stanna hemma och sköta om dej själv!!!
Jam mobiltelefoner....dom byts ofta dom..och mer o mer avvancerade också....Bra att dottern nu fått ne n ny ock är nöjd...Så är dte "bara gubbens kvar"....Han blir säkert glad för en överrakning!!!
Var rädd om dej!!! kram!!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Bettan

Bettan

1 maj 2012 21:27

Håller mina tummar att din allergi ska skynda på att avta. Inget kul med det eländet, å jag kan förstå att det är tufft att låta bli att klia i ögonen.
Wow vilka härliga bilder du har lagt in här. Å jag älskar din nya layout. =) Lila fantast som jag e =)
Samsung är otroligt bra mobiler, vi har ju 3st som har dem. Å 2st som har Iphone. Å våra är helt klart de bättre =) he he he.

Önskar dig en god kväll. Kramis & tack för att du kikade in

http://walkonfire.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards