Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Corina - 4 mars 2012 18:43

Idag tycker jag synd om mig själv. Något hände med vår andra dator och nu finns inget kvar på den längre. Allt är puts väck borta. Vartenda sparat dokument och mina program. Mitt grafikprogram är puts väck bland annat så jag kan inte göra någon ny grafik till bloggen och hemsidan. Mitt utomordentliga ftp program är borta och mit fp är puts väck också. Känner mig smått desperat för jag kan inte göra ett piss åt hemsidan längre. Vet inte vad jag ska ta mig till !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur ska jag nu bygga mina hemsidor ? Hjälp någon !


 

Ftp program finns ju gratis att ladda hem men mitt fp program var en gammal sak som inte finns längre och jag har alltid byggt hemsidan via detta program, kan inget annat. Så vad gör man nu då, lägger av med hemsidan och pysslet med grafik ? Några råd någon ?


 


Vi ses   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards