Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Corina - 19 mars 2012 09:52


Nu på morgonen vaknar man till mulet ruggväder med snö. Hade tänkt dra täcket över huvudet igen men det blev lika fullt att stiga upp även denna dag. Tvättstugan svämmar över efter förra veckans 6 arbetsdagar av 7 möjliga. Bara att ta tag i den med andra ord. I skrivande stund har dock högarna börjat minska i antal ganska markant.

Maken bakar bullar just nu. Jag hade tänkt dammsuga men det får nog vänta tills bullbaket är avklarat. Blommorna har fått vatten också, måste verkligen köpa blomjord nu och sätta om stackarna för dom för en tynande tillvaro just nu.



Egentligen är detta ingen bra dag, känner mig lätt irriterad över allt. Kanske beror på förra veckans mycket ansträngande arbetsvecka. Jag är nog lite slutkörd faktiskt. Känns i kroppen.......lederna ömmar ganska ordentligt men det blir ju inget bättre om jag inget gör heller.

Arbetshelgen blev väl egentligen rätt bra, om man nu bortser från ett och varje som inte var gjort vill säga ! Lite lämnat från fredagen fanns att göra på lördag om man säger så. Men det blev gjort på lördag i alla fall.


                


Testat lite och lekt i Photoshop Elements som jag har. Testat lite olika effekter till mina foton och det är ganska roligt och kan bli en del rätt trevliga objekt.


         


                   


 


Vissa foton blir lite effektfulla konstverk faktiskt. Förstorade skulle de nog bli ganska dekorativa tavlor kan jag tycka.....vad tycker ni ?


Jag har varit en dålig bloggbesökare ett tag nu. Har inte riktigt orkat med men jag ska göra ett försök under dagen att reparera skadan.


Vi ses 

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards