Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Äntligen måndag !

Av Corina - 20 februari 2012 07:48

      


Snön vräkte ner denna helgen. Så pass att jag inte tog mig hem från jobbet på lördag kvällen. Det blev att ligga kvar på arbetet tills söndag när jag skulle arbeta igen. Sov väl inte så väldans bra så söndagen blev en synnerligen lång arbetsdag.Kändes väldans bra att få fara hem på söndag.


                               

Lite tulpanbilder idag :) Ska försöka komma mig ut idag för att fota lite också. Dessa tulpaner fotade jag under helgen, några på jobbet för att fördriva tiden på lördag kväll sedan jag slutat jobba.


                             

Sedan hann jag fota lite när jag kom hem på söndag också. Köpte med mig en ny bukett blandade tulpaner hem. Väntar på att dessa ska börja slå ut lite mera.


 

Idag.....ja idag ska jag ner för sista akupunkturbehandlingen. Kl 15 är det dags så innan dess har jag lite egen tid, kanske lite snöskottning ?


Vi ses 

 
 
lillis

lillis

20 februari 2012 12:03

Fina foton som alltid, en fröjd för ögat.
Kan förstå att det inte var någon höjdare att sova över på jobbet
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

20 februari 2012 14:50

Men usch å fy... Då har ni sannerligen fått mkt snö om du inte kunde åka hem =(. Hoppas att din dag idag ska bli fantastisk! Å jäklar va fina bilder du bjuder på!
Krameli kram

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

20 februari 2012 19:05

Helt underbara bilder du visar.
Vad skönt att du känner dig bättre, det är jobbigt att gå om kring och ha ont.
Ha det gott och go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

21 februari 2012 00:09

Så härlig snökonst barnen har skapat. Så mycket snö ni måste ha fått då du fick sova över på jobbet, hoppas det har lugnat dig.
Många tulpanfoton rena konstverken. Ha en fin vecka med sol och vackert väder.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards