Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Corina - 14 september 2008 07:10

Har inte riktigt hittat ut ur dimmorna ännu :( Hostar och snörvlar för fullt.Men trotts detta har jag vissa saker jag inte kan hoppa över.Igår var det dotterns dans,var ju tvungen att köra henne dit.I med två alvedon och iväg.Men resten av dagen sov jag faktiskt.Totalt knäckt !

Maken jagar älg.

Idag är det skördemarknad som jag måste besöka som arrangör.Så det blir att gå på alvedon denna dag också.Fast helst skulle jag vilja ligga på soffan i lugn och ro som det känns just nu i alla fall.Hostar å det gruvligaste och flåsar av minsta ansträngning ! Låter som en astmasjuk emellanåt faktiskt :(

Vågar inte ens kolla tempen utan tar alvedon......man blir bara sjukare om man kollar har jag kommit på.

Fast mitt i detta så händer det lite possitivt också :)

Ifredags besiktade vi bilen och den gick igenom utan anmärkning ! Verkligen possitivt ! Nu kan vi köra ett år till :)

Och så fick vi makens dom från tinget också och vet ni......det finns hopp för den svenska rättvisan trotts allt för han blev till slut helt frikänd !!! Man kunde inte bevisa att han skulle ha kört i uttröttat tillstånd och då kan man inte dömas för vårdslöshet i trafik. Så det är inte bara elände här hos oss även om jag verkligen känner mig eländig just nu.....


Denna förkylning är ju possitiv på annat sätt också....motiverar att inte börja röka igen gör den faktiskt även om jag ökat i vikt sedan jag slutade.Mitt hopp är ju att få bättre ork och på det sättet kanske tappa lite vikt i alla fall. Men tills vidare får jag väl släpa på dessa ganska många överflödskilon......


Ha det så bra allihopa....orkar inte kika runt just nu till er.Ska ta mera alvedon nu och se om jag kommer mig till mitt uppdrag på skördemarknaden denna dag.Jag ska ju fotografera den och det är viktigt.....ni kommer att få se korten jag lovar !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards