Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Måndag

Av Corina - 17 mars 2008 14:26

Mår blä,magen jäklas.Magkatarr kanske,än så länge kör jag samarin.Lindrar lite i alla fall.

Mamma sämre,tillbaks på lungavdelningen igen idag.Ska försöka komma mig ner till henne imorgon.Just nu känns inget speciellt roligt i alla fall.Dels mår man skit själv, mamma sämre igen och så sonens problem också.Det är mycket just nu.

Possitivt är ju att Wanilla verkar ha valpar.Imorgon ska det kollas ordentligt i alla fall.Spännande


Lite funderingar runt melodifestivalen har jag även om jag egentligen inte bryr mig så mycket.Vad jag mest funderar över är,är vi svenskar verkligen så lättledda.Många tidningar har ju gett segern till Perelli ganska länge nu och vips så vinner hon.Är det så att de flesta röstar som media vill,att många inte har en egen åsikt.Jag vill inte påstå att hon var bäst alls men det är min åsikt i detta.Jag röstade inte heller,det gör jag aldrig eftersom jag egentligen struntar i det hela då den stora finalen mest liknar tjuv och rackarspel numera."Om du kliar min rygg" dyker upp i mina tankebanor av någon anledning.



 
 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

17 mars 2008 15:24

Ja, det är jobbigt med mag katarr. Har själv haft det.
Och så trist att din mamma mår sämre och kan tänka mig att det oroar dig mycket.
Från mitt hjärta jag hoppas hon mår bättre snart igen.

Vad spännande att din vovve väntar valpar, och det är så mysigt det du berättar om henne här i bloggen.

Vilken underbart fin bild du har gjort. Vad du är duktig !
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Marianne

Marianne

17 mars 2008 23:43

Magen har en viss tendens till att protestera mot att det är för mycket runt omkring en. Och du har ju det stressigt runt dig just nu. Försök att få lite tid för dig själv. Men det är inte det lättaste när din mor inte är kry och det strular i skolan för grabben.
Positivt med Wanilla.
Själv sitter jag med min lille hanvalp som inte mår bra. Han har aldrig matvägrat förut och ikväll ville han inte ha mat. (Han har förmodligen ätit upp en kökshandduk.) Inte mer att göra än hålla koll under natten sen iväg i morgon bitti. Ja såvida inte han blir dålig under natten. Då åker jag med en gång. Rackans valpar som äter allt.
Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

18 mars 2008 18:37

Hoppas din mage blir bättre snart...
Ja du det är jobbigt att ha anhöriga som är sjuka på ett eller annat sätt!
Tänker på dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards