Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 november 2007

Av Corina - 29 november 2007 18:01

en dag igen.

Har varit full rulle här idag,åtminstone på förmiddagen.Efter morgonpromenaden tog jag och gubben fram adventsljusstakarna och stjärnorna.Letade reda på julgardinerna också.Byter endast i köket och vardagsrummet numera.Så nu är det dammat och bytt gardiner och satt upp ljusstakarna och stjärnorna.Vi var klara till lunch. Efter lunchen tog vi en ordentlig tur med Wanilla igen.Strålande sol och - 10 grader idag.Fick en del skapliga vinterbilder som finns på hemsidan (foto 5).

Sedan har jag inte åstadkommit så mycket mera.Suttit framför datorn och kikat runt lite här å var.Pysslat lite med psp också.Lite annat än juliga saker.Kan bli för mycket av det också:)

Nu blir det en lugnt kväll, hoppas jag i alla fall.Så småningom ska väl barnen ha kvällsfika och gå till sängs.Just nu ser dom på tv och käkar glass. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards