Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

Tänk.....

Av Corina - 30 juli 2007 15:34

vad lite som behövs ibland för att man ska bli lätt irriterad!

Som nyss när pluppen till perkulatorn är trasig.Fick stå och hålla i den medan kaffet blev klart.Jösses vad irriterad jag blev (antagligen beroende på koffeinbrist).Nu känns det betydligt bättre (har fått mitt kaffe).


I övrigt rullar livet på.Jobbar för full maskin igen.Trist när semestern tar slut och mina grannar börjar sin semester.Å andra sidan är jag ledig betydligt mera än dom då jag jobbar 75% och dom heltid:)


Jobbar vidare med min hemsida som vanligt.Ändrar och ändrar.Blir liksom aldrig färdig.Ständigt nytt som jag vill prova för att se hur det blir.Inte lyckat alla gånger men det är ju bara att göra om igen om man inte är nöjd:)


Wanilla är i slutet av sitt löp nu.Hon har varit en trist varelse denna tid måste jag säga.Ovanpå detta har det varit varmt också så hon har inte velat röra på sig i onödan.Man får liksom dra henne med sig:)Börjar faktiskt längta efter svalare väder nu,ser fram emot hösten.Älskar hösten! Färgerna är fantastiska,underbart att promenera med en pigg hund och kameran i högsta hugg.Det är något att se fram emot tycker jag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards