Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 20 maj 2006

Lördag

Av Corina - 20 maj 2006 12:10

Sovmorgon igen,ända till kl.07.Då väckte dottern mig.Var övertygad om att få torka pölar på morgonen men där bedrog jag mig.Wanilla hade klarat denna morgon utmärkt.Men det var lite brottom att komma ut:)Skulle bli en lugn dag hade jag tänkt mig,där bedrog jag mig också.Sonen har en kompis här idag och det är full fart på X-Boxen för tillfället.På gården pågår febril aktivitet.Vi ska få nya grannar och dom har startat med att gräva vattnenledningen denna dag.Vårt potatisland och en del av vår tomt kommer att förändra utseende ganska ordentligt ett tag framöver.På Wanillas hemsida finns bilder på starten av grävningen redan utlagda för den som är nyfiken av sig:)Har skaffat en nu mobiltelefon.Har lyckats överlista den och det gör mig synnerligen glad.Jag är ju en liten tekniktomte emellanåt-men det blev ingen telefon med 3G än.Kanske nästa gång?Nu får jag bara se till att mina bekanta får mitt nya mobilnummer också och att dom använder det dessutom.Den tar rätt bra bilder i alla fall:) Om vädret håller i sig ska vi grilla i kväll och dricka ett eller ett par glas vin hade jag tänkt mig.Ser fram emot detta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Maj 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards