Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 maj 2017

Av Corina - 25 maj 2017 09:13

 

Ännu en dag att arbeta. Jobbar kväll till klockan 20 idag.

Och motgångarna går vidare kan man väl säga. Men väljer att behålla detta för mig själv.

Men kan säga att nog prövas man hela tiden av vårt samhälle som håller på att rämna åt alla håll, både arbetsmässigt och via dagens ickefungerande skolor !


 

Jo våren kom till oss också kan man väl säga med en hel del sol senaste dagarna. Idag har det dock mulnat på lite. Kan kanske bli regn också, man vet aldrig.

Maken kör mig till jobbet idag och ska sedan hämta sonen i Vännäs eftersom skolorna är lediga idag och imorgon.

Sedan hämtar han mig ikväll när jag slutar.

Imorgon ska jag åka med en kollega till jobbet. Efter jobbet ska vi nämligen ut och äta tillsammans med avdelningen och samtidigt avtacka en kollega som slutar hos oss för att jobba med annat.

Maken får hämta mig i stan när jag har ätit färdigt, blir nog inte så värst sent för det orkar man inte efter en lång arbetsdag också.

Ledig helg, men inget speciellt planerat har vi. Jag orkar liksom inte just nu med att planera något.

Antagligen lär väl det mesta ordna sig men just nu känns det som om världen totalt har tagit avstånd från mig och familjen !

Jaja, det är väl bara att bryta ihop och komma tillbaka som vanligt. Har ju fixat sånt förr i mitt liv !


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards