Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Corina - 21 juli 2015 08:58

Ja så är det. En ny arbetsvecka startar idag för min del. Ledig var jag igår efter en arbetshelg som satte sina spår i min kropp. Ryggen protesterade verkligen på söndag men även ben och fötter gjorde sig påminda.

Och jag kan väl inte påstå att jag känner mig utvilad efter en ledig dag. Men vad göra åt den biten ?

Tja sjukskriva mig vore ju en möjlighet men som vanligt vet jag ju att det inte blir bättre.

Trotts allt mår ryggen bättre av att röra på sig.

Sitter jag eller ligger för mycket blir jag bara stelare.

Så jag går till jobbet som vanligt med andra ord.


 

Sommaren på jobbet vet jag ju brukar vara slitsam. Och inte blir det ju bättre av att större delen av ordinarie personal har semester samma period. Vi är endast två ordinarie som jobbar denna period och det kan jag tala om att det märks ! Och vad som retar mig är att jag redan för flera år sedan påpekade detta, men vad spelar det för roll när man inte blir hörsammad   .

Det är ju totalt fel att ha en sån skev fördelning under sommaren. Men tydligen är man inget värd som vanligt. Man ska grundligt nötas ut !

Nåja det är som det är. Som vanligt bara att härda ut .


 


Nu får ni ha en bra tisdag i alla fall.

Jag gör vad jag kan för att den ska bli så bra som möjligt.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards