Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Corina - 8 maj 2011 06:16

Hopplöst att sova. Hittar ingen ställning att sova på. Gör ont i kroppen så fort jag vänder mig. Då är det lika bra att stiga upp. Har snart varit vaken en timme. Övriga familjen sover.

Ute verkar det bli en fin dag, solen skiner och sjön ligger blank. Fåglarna gör väsen av sig som alltid på våren.

Har fått mig kaffe nu också, inte helt fel :)


Idag blir det en del att pyssla med. Först ska vi kratta gräsplanen så fotbollsträningen ute ska komma igång på riktigt. Barnen ska prova ut nya träningsoveraller. Sedan har Alma sin dansavslutning i eftermiddag. Jag kan ju vara med på den nu när det inte blev Sundsvall. Och det är i alla fall Alma glad över.

Centerkvinnorna fick tydligen ny ordförande under gårdagen i Sundsvall, namn...mja jag la det inte riktigt på minnet faktiskt. Lär mig väl med tiden det namnet också.


Annars är läget lika med sjukdomen. Allvarligt fortfarande. Man liksom bara väntar på fortsättningen, och den ser inte ljus ut.


Vi ses 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards