Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Irriterad....

Av Corina - 16 februari 2011 09:04

Bloggplatsen kan verkligen vara irriterande ! Har försökt med att blogga och lägga in en bild till inläggen men det strular hela tiden med bloggplatsen får jag meddelande om. Fliken måste hela tiden återskapas på grund aav problem med bloggplatsen.....morrr !

Nu skiter jag i det jag skulle blogga om och bloggar om annat istället.


Programmet om Täfteå var det. Ja vad ska man säga, ingen hit i mina ögon, som Spanaren sa, förlöjligande helt enkelt. Nu känner jag ju de inblandade, de som driver logen och vill inte riktigt säga vad jag anser i min blogg.......men visst är det bra att någon vill driva logen sedan kan man säga mycket annat. Kanske kan jag blogga om detta i ett annat anlägg....som inte alla kan läsa :) Men efter två avsnitt är jag ganska mättad i ämnet faktiskt :)


Vi ses !

 
 
Maria

Maria

16 februari 2011 09:38

Smög in här ifall smockan log i luften..fniss! Eftersom du var irriterad ;) Men jag kan förstå dig, de är inte roligt när saker å ting inte fungerar. Jag la in ett foto igår utan problem, men idag är en ny dag.
Ha de gott/Kram

http://maria9.bloggplatsen.se

Corina

16 februari 2011 11:17

Man blir irriterad när man inte kan lägga in bilder, provar jag försvinner inlägget.Likadant blir det om jag ska ändra kategori att skriva under.....

 
mariafoto

mariafoto

16 februari 2011 10:57

man blir jätte irriterad när saker inte fungerar som ska, jag har däremot inte märkt av något konstigt i dag på bloggplatsen.. Kramen på dig!

http://mariaselberg.se

Corina

16 februari 2011 11:19

Text har fungerat för mig med men inte att lägga ut bilder.

 
lillis

lillis

16 februari 2011 12:02

Man blir så irriterad när det inte funkar som det ska. Har inte sätt det programet som du skriver om men jag har hört av andra att det inte var något att se
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

16 februari 2011 14:20

Jag sa just till min man igår: Undra vad Signar säger och hur ska orkestern känna sig så här i efterhand! Det går att manipulera så mycket genom att klippa och redigera i en program också. Du som känner till dessa fantastiska människor har du hört något om deras kommentarer efter dessa 2 visade tv-program? /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

16 februari 2011 14:55

Träffar inte Signar så ofta numera så jag vet egentligen inte vad han tycker om programmen. Han har i alla fall sett dessa innan de visas så han måste ju trotts allt ha godkännt dom.Å andra sidan kan jag säga såhär, programmet beskriver Signar exakt som han är, som jag känner honom :) En lite udda person men mycket mycket snäll ! Jag har honom att tacka för mycket.....

 
Cina

Cina

16 februari 2011 17:08

Om detta program vet jag inte vad jag skall säga.
Men en sak är säker att den där Signar är inte en riktig arrangör för som han beter sig så gör man fasen inte. Udda är han det är bara förnamnet, snäll det är korna oxå...=)).
Undrar vad Jontez tänkte där.
Varje orkester har ju sin stil det kan ju inte den där Signar ändra på om han tror det.
Ja en lustig gubbe är det.
Ha en fortsatt fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Corina

16 februari 2011 20:19

Ler lite åt dina åsikter....jo han är udda det håller jag med om men arrangör är han och rätt poppulär trotts allt :)Däremot tycker jag din kommentar om att kor också är snälla var verkligen elak, det trodde jag faktiskt inte om dig :(
Och visst alla orkestrar har sin egen stil och det ska dom ha (har jag även sagt till Signar otaliga gånger).
Däremot vet jag inte själv om jag riktigt gillar programmet i sig....lite enahanda och rätt ointressant egentligen.....
Och ja, Signar är speciell det vet jag eftersom jag kännt honom i säkert 20 års tid men att gämföra hans snällhet med kornas, där går gränsen tycker jag....

 
Spanaren

Spanaren

16 februari 2011 17:52

Kul med kommentarer till detta program och gör som Cina och berätta vad ni tycker!
Ja visst är det som du säger Corina att det ska godkännas först innan det visas ;-)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

16 februari 2011 20:22

Jo det är kul med kommentarer och alla får tycka vad dom vill :) Jag själv är inte speciellt imponerad av programmet och är tveksam till att fortsätta titta :)
Och hur bandet reagerade kan man ju undra, verkligen....men det får man väl aldrig veta skulle jag tro.

 
Cina

Cina

17 februari 2011 13:24

Synd att du inte fatta min ironi där.
Men men sådan är jag och det står jag för.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Corina

17 februari 2011 15:38

Till en viss del förstår jag din ironi...men i alla fall tog jag lite illa vid mig å Signars vägar faktiskt, men det är en annan historia (har inte berättat hela min livs historia eftersom jag aktivt försöker glömma vissa saker och gå vidare, en dag kanske jag orkar berätta).Kram !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards