Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Corina - 10 maj 2010 20:22

Liten lucka i mitt bloggande kan man ju lugnt påstå. En tung helg har det varit måste jag säga. Migränen dök upp som gubben i lådan ! Låg större delen av lördagen och söndag var ingen lycka heller fast då var jag bara tvungen att kravla mig på fötter. Dottern hade sin dansavslutning nämligen. Så med medicin och ett par baljor kaffe och härda ut ! Framemot kvällen var jag så pass ok att jag klarade av mötet med hembygdsföreningen också.

Idag har jag så åter varit på mitt arbete, ännu ett långt pass, 7 - 17. Gick lite bättre idag även om ryggen protesterar efter en så lång dag. Har nu rivit tapet i vardagsrummet. Vi renoverar lite och jag hjälpte svågern med tapetrivningen. Onödigt kanske då jag faktiskt borde testa att ta det lugnt :)

Imorgon är en ny arbetsdag, 12 - 21 blir det då. Får se hur det går. Måste ju testa i alla fall.

Funderar lite på att lägga halva dagar istället. Visserligen blir det fler antal dagar men mindre antal timmar i sträck att verkligen slita. Får nog testa det vid nästa schemaläggning faktiskt. För som jag känner mig nu efter hela arbetsdagar är verkligen inte roligt.

Nu är det i alla fall dags att lugna ner mig lite, ska titta på hockey och kanske kosta på mig en glass också.


Har inte fått svar på det mail jag skickade angående motorvärmarna......vi får se hur det blir på den fronten. Men dom ska inte tro att jag ger mig om jag ser att problemet kvarstår när det börjar bli kallare ! Jag ger mig INTE, så de så !


Tack för idag ! Kramis till er alla som orkar läsa det jag skriver.  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards