Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Corina - 14 februari 2010 17:31

Det blev Alla Hjärtans Dag utan att jag gjort någon gåva på PSP denna gång   . Har liksom varit lite annat att stå i. Jag skickar en stor varm kram till alla istället   .


Idag har det varit en sån där mellandag för min del. Inget vettigt alls. Har knåpat med halsband och örhängen en stund. Så har jag gjort dotterns sockar färdiga, så nu sitter dom på hennes fötter  . Funderar på benvärmare nu men har inget mönster.Får se om jag hittar något trevligt mönster som inte är allt för omständigt   .


Resten av denna kväll torde fortsätta i samma anda   .


Till Ruth : Jag tror jag behåller dottern ett tag till, hör av mig om det skulle bli någon förändring på den fronten   .


Nu får ni alla ha en fortsatt härlig kväll. Bamsekram till er alla !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards