Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Lite nytt

Av Corina - 21 januari 2010 10:34

Har just pratat med min chef per telefon och fått bekräftat att jag från den 1:a Mars återgår till att arbeta dagtid på min vanliga avdelning. Kommer att i första hand arbeta 80 % i tre månader. Efter det får vi se hur det blir. Får se hur ekonomin ser ut då, om jag kanske måste gå tillbaka på 100 %. Den som lever får se.

Nu måste jag i alla fall in på avdelningen innan måndag för att skriva ett schema för perioden. Lite stressigt med andra ord ! Framförhållningen kunde ju ha varit lite bättre kan man tycka. Men så är det på min arbetsplats och har så alltid varit. Bara att gilla läget som vanligt.

Har nu också sökt semester vecka 10 som jag brukar ha. Sportlovet med andra ord. Hoppas nu bara att ingen annan tomte också tänkt samma vecka. Men det skulle inte förvåna mig.....har ju en förmåga att ha missflyt emellanåt. 

 
 
Smeden

Smeden

21 januari 2010 17:33

Är det sjukassan som tvingar dig?
Håller tummarna att du får semesster vecka 10! Kram!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

21 januari 2010 22:29

Håller tummarna för att du får ledigt på sportlovet. Så det blir dagtid som gäller framöver, har du ledsnat på nattskiftet ? Hoppas du inte kommer att ångra dig.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
"Bettan"

"Bettan"

21 januari 2010 22:50

Hoppas att min tumhållning här ska hålla för din ledighet. Å att det ska gå bra när du nu återvänder till dagtiden.

Kramis Bettan

http://dream-on.bloggagratis.se

 
Astrid

Astrid

21 januari 2010 23:09

Hoppas att allt går bra för dig

http://www.astridla.com

 
lillis

lillis

22 januari 2010 07:41

Vad gillar du att få gå över på dagtid eller har du själv valt detta?
Håller tummarna att du får semrster under sportlovet.
Ha en bra fredag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

22 januari 2010 11:42

Tyvärr lär det nog vara rörigt ett tag till innan alla chefer osv är på plats o allt nytt börjar rulla på!

http://lindacaroline.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

22 januari 2010 16:28

Vill du byta skift? Inte på många arbetsplatser det är bra framförhållning. Mitt jobb försvann som en "avlöning"
Hoppas du får v10 vet sedan mina barn var små att de kunde vara svårt att få om någon annan hade varit snabbare
Håller tummarna
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Smeden

Smeden

22 januari 2010 17:36

Jasså det är sportslov då, jo då blir det ju genast svårare. Men jag håller tummarna för dig.
Nu får du ha en riktigt skön och vilsam helg! Kram!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

22 januari 2010 18:37

Jag hoppas att du ska få möjlighet att få jobba de arbetstiderna som passar dig bäst. Och 100 % är tungt om man har en familj att pyssla om. Har du tur så har dina arbetskamrater inte tänkt ta semester samtidigt som dig. Men sportlovet brukar vara en poppis semestervecka.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Cina

Cina

23 januari 2010 11:12

Hoppas att de kommer att gå bra för dig att gå tillbaks på dagen. Och att du ej behöver jobba 100% igen.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards