Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Corina - 20 juli 2008 19:47

Lite bättre natt fick jag i alla fall.Vaknade endast tre gånger :)


Vädret har varit snällt med oss idag. Soligt och fint.


Som vanligt full rulle här. Är nog poolen som lockar hit barnen skulle jag tro.


Planerar som bäst för resan till Västerås imorgon.Vi åker före kl 8 imorgon bitti.Gruvar mig inför en så lång bilresa.Men det ska väl gå på något sätt antar jag.Packandet är nästan färdigt.

Min mamma har kommit för att vara med barnen.Wanilla är lämnad hos uppfödaren ikväll.Imorgon bitti ska jag göra ordentligt med kaffe att ta med och min svägerska ska göra mackor vi ska njuta av i vägen.

Måste komma ihåg mina värktabletter, dom lär nog behövas efter bilresan skulle jag tro.

Måste också packa kameran,den får jag verkligen inte glömma.Och extra minneskort också och batteriladdaren.Mycket att komma ihåg:)


Är för dagen nyfriserad och nyfärgad och jag har fixat naglarna också.Nu ska jag försöka koppla av en stund också innan jag ska ställa mig i duschen.Sedan blir det nog en god kopp te innan jag ska försöka sova ännu en natt.


Nu får ni klara er ett par dagar utan min medverkan.Blir nog inte så svårt skulle jag tro.Vi ses när jag kommer hem igen.Kram på er alla !   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards