Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Onsdag

Av Corina - 25 juni 2008 17:58

Idag blåser det ordentligt.Bara att hålla i hatten när man går ut !

Molnigt men inget regn i alla fall och ingen värme heller,man behöver nästan långkalsongerna:)


Jag och min make har funderat runt stundande resa ner till Västerås på begravning.Min mamma är ju pigg nu, så pigg att hon kör bil igen.Så nu kan hon kanske vara med barnen och vi kan följas ner till Västerås istället för att maken ska åka på egen hand hela vägen.

Det lutar i alla fall åt att jag följer med ner i alla fall.Får se hur vi ordnar det med husrum,är ju bara en natt det handlar om.Det torde väl lösa sig skulle jag tro.


Min mamma överaskade oss idag genom att dyka upp som gubben i lådan idag:) Så roligt att se henne så pigg.Jag trodde inte hon skulle klara krisen under senvintern faktiskt! Nu fick sonen sin present och även dottern fick en present.Jag klippte håret åt min mor och mamma klippte mitt till en viss del,resten klippte jag själv:) Så har maken hjälpt mig med att färga håret som vanligt.Så nu ser jag ut som vanligt igen:)


Idag får ni klara er utan fotografier.Blir det jobbigt får ni besöka min hemsida istället.Ha en fortsatt härlig kväll!

 
 
Ruth

Ruth

25 juni 2008 18:38

Ja det får man säga att var en stor överraskning när mamma kom och hälsade på. Klarar hon sig själv hemma nu också ? Hoppas att allt blir som det var tidligare, att mamma kan ställa upp vid behov. Håret har du också fått fixat och den röda färgen på plats.
Här är det växlande väder, sol och grått men inget regn, och det fläktar så knotten håller sig undan.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

25 juni 2008 21:34

Så härligt att höra att din mamma har blivit pigg nu, och t.om kör bil.
Det måste kännas skönt och tryggt även för dig.
Hoppas det ordnar sig så du kan åka tillsammans med din make till begravningen.
Stor Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Cina

Cina

26 juni 2008 11:20

Men oj så kul att din mamma blivit så piggelin igen!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

26 juni 2008 14:19

Vilken rolig överraskning din mamma bjöd er på. Så skönt att hon är tillräckligt kry för att orka hälsa på. Hoppas du kan åka med din make till Västerås. En natt borta kan vara avkopplande även om avsikten medbesöket i sig inte är något roligt.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards