Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Corina - 22 april 2008 08:37

Ny dag och nya utmaningar:)


Jobbar kväll idag. Men innan jobbet måste jag köpa överdragsbyxor till dottern.Börjar bli för varmt på dagarna med täckbyxorna nu och för kallt för att vara utan det där lilla extra.


Så har jag hittat ett objektiv till kameran som jag vill ha.Kostar runt 1700 kr.Är i valet och kvalet.Egentligen har man väl inte råd....men jag vill ha det och det är ju egentligen inte dyrt.On Off har objektivet och jag har deras onoffkort.Köpte kameran hos dom också.Tar det nog på kortet och betalar det klart när skattepengarna kommer i juni.Ett zoomobjektiv....så spännande (för mig vill säga som fotar massor).Skulle passa bra nu när jag ska fota kykogårdens alla stenar när snön smält bort.

Blir nog att jag köper det...far i alla fall in på On Off innan jobbet och hör mig för:)

Tror ni jag gör bort mig tro ? Jag är så himla velig såna här gånger och tänker egentligen mest på vad barnen skulle behöva istället.Kanske skulle man tänka mera på sig själv emellanåt...är alla mammor likadana tro ?


Önskar er alla en fortsatt underbar dag !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards