Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 april 2007

Av Corina - 22 april 2007 07:27

Ledig idag.Vaknade redan halv fem.Lögn att somna om.Försökte men gav upp klockan fem.Steg upp och kokade kaffe.Var ut med Wanilla och gav Sixten mat.Övriga i familjen snusade fram till halv sju.

Varit lite kyligt under natten.-6 grader då jag steg upp men solen skiner så det kan nog bli en fin dag om det inte börjar blåsa igen som igår.

Har kört igång tvättmaskinen på morgonen.Jobbar ju fyra dagar på raken till veckan.Om jag inte tvättar idag lär jag få en faslig massa till fredag nästa vecka.Lär nog bli det i alla fall:)

Mitt FPT strular men nu på morgonen lyckades jag i alla fall uppdatera min sida med nyheter.Det har jag kämpat med i flera dagar nu utan framgång.Skam den som ger sig även om det är lite omständigare att hitta mina filer  nu.Men jag lyckades i alla fall!!!!!!!!!!!!

Hur denna dag ska bli återstår att se.Vi får hoppas på det bästa.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards