Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 maj 2006

Av Corina - 22 maj 2006 09:09

Uppe med tuppen.Före halv sex vaknade jag.Ut med Wanilla som endast behagade kissa eftersom Sixten dök upp och skulle in.På med kaffet för att ha en chans att vakna till liv på riktigt.Mat till Sixten,innan han trasslar in sig i benen på en och man snubblar på honom.Kollade mina mail medan jag väntade på kaffet.Fått ett från en bekant som varit på lydnadstävling med sin hund.Inget bra resultat,mera träning kanske?Mat till Wanilla,som hon faktiskt knaprade i sig.Troligen för att Sixten också visade intresse av hennes skål:)När barnen åkt duschade jag till Wanillas besvikelse.Hon ville ut på prommis!Fick vänta tills jag var färdig men sedan tog vi en ordentlig prommis i solen.HärligtUte fortsätter grävandet.Ingen vacker syn vår tomt just nu.Med lite tur blir det väl bättre när dom är färdiga.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Maj 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards