Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 juni 2019

Av Corina - 29 juni 2019 06:46

 

Sitter och tittar på katten som sover på bordet framför mig.

Han verkar njuta ohejdat av att ligga just där och han är bara så underbar.

Kan inte förstå människor som kan misshandla och överge ett djur, hur är man funtad som kan göra så ??

Själv blir jag fruktansvärt nojjig om någon av katterna är borta hela dagen !

Samtidigt som jag skriver detta sitter katt nr 2 och blänger på mig på altanbordet genom fönstret :)

Släpper in henne och hon tackar med att jama lite och vill bli klappad.

Katter är verkligen underbara djur och jag skulle inte kunna vara utan katt.  

Håll med om att han verkar må ganska bra där han ligger :)


 

För övrigt så har jag varit vaken sedan kl 4 denna morgon. Inget ovanligt för min del som sover konstant dåligt sedan länge. Men man blir liksom rätt van vid det och klarar det dagliga livet ändå.

Ok visst kan det påverka negativt ibland också såklart. Man har väl inte bästa tålamodet alla dagar men man kan ju behärska sig trotts allt. Och orkar jag inte med omgivningen någon stund väljer jag att gå undan en stund.

Och ibland hoppar jag över planerade möten för att jag sovit extremt dåligt just den natten, bara för att skona omgivningen från mig :)


 

Och vet ni, snart är det höst igen :) Fast det dröjer väl ett tag till ändå. Kan ändå inte låta bli att skapa lite höstbilder redan nu. Älskar höstens färger nämligen även om det än ett tag är sommar :)

Synd att det ska blåsa ute hela tiden.


Nåja, tror jag ska ta mig en påtår på kaffet nu och fortsätta njuta av denna dag och katten på bordet :)


Kram till er alla och njut ev er dag också !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards