Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 augusti 2018

Av Corina - 29 augusti 2018 09:54

 

Grått och dimmigt denna dagen.

Fått sova riktigt bra denna natten. Skönt att börja kl 12 är det.

Inte riktigt höst men bra nog nära är det nu. Temperaturen är perfekt för min del.


   

Nu har jag fått hem motionscykeln också så nu kan jag variera träningen. Att cykla är lite snällare med mina knän.

Så nu hoppas jag komma igång på riktigt. Denna sommar har ju inte främjat min träning riktigt.

 

Och nu är alla åter från sina semestrar också. Ordningen återställd på jobbet och det känns bra. Blir liksom aningen lättare att arbeta.

Däremot har jag ont i en fot, hallux valgus som stör. Och jag vet att det går att operera men gruvar mig för det faktiskt. Vet ju flera som opererat och det har inte blivit bättre.


 

   

 

Har inget mera att dryfta denna dagen. Det som snurrar i skallen just nu får snurra på ett tag till. Har inte riktigt tid att skriva just nu som jag vill.

Kan bli långt nämligen så det får bli en annan dag.

Däremot har sonen fått jobb en vecka i september åt post nord där han jobbade hela sommaren. Roligt att dom ändå nappade på när han sa till att dom kunde ringa ut honom vid behov !


Nu får jag hoppas att ni får en fortsatt härlig dag. Själv ska jag ladda för att jobba ännu en kväll.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards