Corinas Blogg

Alla inlägg den 30 juni 2018

Av Corina - 30 juni 2018 08:35

 

Jo man kan ju försöka se lite ljust på saker och ting.

Det är sommar och just nu sol dessutom och snart semester, ja några har redan semester.

Med denna semester ökar också pressen på de som jobbar kvar, minst sagt. Och de senaste åren har jag kännt av detta allt tydligare. Varje sommar blir det samma reaktion i min kropp.

Jag får åter mina eksem, min skalle knakar det formligen i och min sömn blir obefintlig. Kan helt enkelt inte sova ordentligt denna perioden. Mår helt enkelt skit !

Mådde väl rätt bra när jag åkte hem igår kväll, efter en bra kväll kan jag ju säga.

Kopplade av i soffan framför Tv:n tillsammans med gubben. Tog ett litet fika som vanligt. Och runt kl 22 beslutade jag mig för att gå och sova. Hade ju varit vaken sedan fyra den morgonen så jag var ganska trött kan jag ju säga.

Somnade utan problem, gör oftast det. Vaknade dock halv tolv med en huvudvärk som inte går att beskriva. Började fundera om det var något allvarligare på gång faktiskt. Kunde inte ligga stilla ens. Var tvungen att stiga upp. Drack vatten och tog medicin och gick och la mig igen efter en stund.

Måste ju i alla fall ha lyckats somna till sist för jag vaknade till omkring vid fyratiden och var upp på toa i alla fall och huvudet kändes helt ok igen.

Lyckades också somna om och sov nästan till kl 7.

Hur som haver så är jag i alla fall på benen idag som vanligt om än lite luddig.


 

Så denna dagen ska väl gå den med antar jag. Börjar jobba kl 14 och jobbar till kl 21. Hoppas det ska fungera lika bra som igår.

Hoppas det inte är en massa kvarlämnat arbete bara så ska det väl fungera. Men troligtvis är det nog en massa kvar när jag kommer.......nåja det fixar sig......


 

Får härda ut, bara två veckor kvar så får även jag min semester.


Önskar er alla en härlig lördag !

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards