Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 juni 2018

Av Corina - 11 juni 2018 08:39

 

Måndag igen då och en ny vecka att ta tag i med andra ord.

Går mot ännu en arbetshelg, som blir kortare än meningen eftersom jag jobbade lördag kväll åt en kollega.

Hon jobbar min söndag kväll istället. Så jag kommer att jobba 8-12 på söndag, slipper den delade turen !

Men först tar jag tag i måndag, tisdag och onsdag.

Idag står det 12-20 på schemat. Ska säkert gå bra.


Sonen ledig idag efter att ha varit på två introduktionsdagar denna helgen. Jobbet drar igång imorgon med start klockan 06.00

Dottern ska iväg på sista dagen för denna termin. En dag tillsammans med mentorn står på schemat. Sedan är det sommarlov för hennes del. Och i juli ska hon jobba treveckor enligt planen.


Solen lyser oförtrutet vidare och sprider denna värme.....som jag för övrigt har väldigt svårt att riktigt komma överens med ! Förvissa är det väl bra för värkande leder men annars finner jag ingen som helst fördel och njutning i denna värme som blir. En ren plåga är vad det blir när man måste jobba !

Nåja, det är nog bara att gilla läget och kämpa på och dricka vätska.


Ni får ha en fortsatt trevlig måndag.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards