Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 juni 2018

Av Corina - 10 juni 2018 08:35

 

Jepp idag är jag ledig. Men mina arbetstimmar igår formligen rusade fram. Allt gick som en dans tycker jag.

När jag kom hem blev det lite vin och Tv i lugn och ro tillsammans med maken och sonen.

Första introduktionsdagen på Post Nord hade varit en bra dag tyckte sonen. En massa träning i olika saker och kläder. Jack, byxor och arbetsskor i väldigt bra kvalitet måste jag säga.

Han är idag iväg på introduktionsdag nummer två.


Själv har jag en del måsten denna lediga söndag. Tvättmaskinen snurrar som vanligt. Måste handla eftersom skåpen ekar tomma igen. Och dottern ska hämtas hem också efter en kväll och natt tillsammans med sina kompisar.


Just nu känns livet ändå rätt possitivt kan jag tycka även om kroppen gör vissa utfall. Det värker och så men under några års tid har man liksom lärt sig leva med den biten. När det är som värst får man helt enkelt sakta ner farten lite.

Man lär sig att det spelar ingen roll att hemmet är lite rörigt........om nu någon besökare inte klarar av att se det så står det var och en fritt att undvika besök hos mig. Eller.....ta en trasa och damma lite kanske ? Eller göra som jag gör, blunda lite !


 

Mina nya glasögon blev en tiopoängare. Sitter som en smäck. Trivs superbra med dom. Och solglasögonen likaså. Provade dom igår när jag körde ner till jobbet och jisses vad härligt med riktiga solglasögon i sommarljuset.

Bästa investeringen hittills detta året !


 

Önskar alla en härlig söndag.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards