Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 april 2018

Av Corina - 23 april 2018 08:12

 

Ja då var det måndag igen då.

Livet rullar på som alltid. Ännu en arbetshelg är avklarad och många återstår.

Har varit en bra helg på jobbet kan jag tycka. Men en ledig dag känns ändå helt rätt.

Idag blir det ett besök hos frissan. Och så en del ärenden också som vanligt. Och tvättmaskinen snurrar.


   

Sitter och försöker motivera mig till att komma igång med någon form av träning igen. Vet inte hur jag ska få mig själv till detta även om jag vet att jag behöver röra på mig mera. Blänger på mina stavar lite nu och då och vet att jag borde greppa dessa och ge mig ut på promenad. Jisses så förbannat lat jag har blivit......


 

Nåja, en dag i taget får jag väl ta. Jag har ju lovat komma igång med min stavgång så jag får väl allt lov att ta tag i detta.....fast nopp inte idag......tror jag.......


Ha nu en härlig måndag.

Hörs en annan dag.



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards