Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 april 2018

Av Corina - 1 april 2018 09:08

 

God Morgon alla !

Idag är det då första april och många har ställt in siktet mot våren.

Hos mig är det inte riktigt vår än kan man väl säga.

                               

Det ligger djup snö och är kallt. Tog en liten kort sväng här ute med kameran och som vanligt är det svårt att hantera kamera med vantar så efter en kvart frös jag om händerna och valde att gå in igen.

Men några bilder blev det ändå.

     

Om det inte blir någon värmebölja lär vi nog få vänta på våren ett tag till med andra ord.

Och lika bra är det att det får tina i maklig takt faktiskt. Så mycket snö blir väldigt mycket vatten när det ska bort och vår källare vill inte ha det vattnet.

Nåja, påsken har varit fin. Bjudit på vackert väder men lite kylslaget. Vi har campat i lugn och ro här hemma. Kände att det behövdes några hemmadagar i lugn och ro.

Ledig även denna dagen, men imorgon startar ännu en ny arbetsvecka för min del. Och kan se fram emot ännu en arbetshelg.


Njut nu av denna söndag för det ska jag göra, njuta av ännu en ledig dag.


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards