Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 mars 2018

Av Corina - 22 mars 2018 08:13

 

Igår skulle man rocka sockor......det blev inget av det för min del.

Inte för att jag struntar i människors olikheter och inte tycker alla ska få vara sig själva !

Nä jag valde att minnas min mamma som lämnade oss igår för fyra år sedan. För mig kändes det lite viktigare.

Fyra år, tiden går väldigt fort......


 

Idag blir det en hemmadag.....först och främst. Maken ska på en begravning på förmiddagen. Dottern åker iväg till skolan för en skrivning, men kommer nog hem sedan då hon är förkyld.

Jag ska i första hand ta hand om ren tvätt och tvätta lite inför helgen. Troligtvis småplocka lite också och försöka få klar ett par sockar jag pysslar med för att starta ett nytt sockprojekt inför våren.

Sedan är planen att vi ska ut och äta ikväll på lokal. Planerat sedan en tid nu. Vi ska fira våra 20 år som gifta tillsammans med våra två gemensamma "telningar". 


 

Ha nu en fortsatt fin torsdag allihopa.


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards