Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 februari 2018

Av Corina - 9 februari 2018 08:10

Idag firar vi makens födelsedag.....

och att vi varit förlovade i 20 år.......

dessutom har vi delat påstlåda i 25 år !

Hurra, hurra, hurra, hurra !


 

Maken har fått en egen dator, bärbar som jag just hjälpt honom att starta upp. Han sitter just nu och försöker överlista den :) Lär väl antagligen få hjälpa honom fler gånger.


 

Själv ska jag jobba idag, 12 - 21 står det på schemat. Ska väl gå bra som vanligt. Jobbar med vikarie ikväll.

Jobbar sedan resten av helgen också men korta dagar.

Men nästa vecka blir en bra vecka.....ledig måndag, tisdag och onsdag :)


 

Springer på hälsocentralen lite nu och då denna perioden. Blodtrycket var ju för högt men nu med mediciner ligger det bra igen. Nu kollas blodsockret också, har legat på gränsen under en tid. Ska nästa vecka lämna ett långtidssocker också. Sedan får vi väl se. Jobbar aktivt med att lägga om kosten, men det tar lite tid detta då hela familjen blir inblandade. Och så ska det bli lite mera rörelse också.....


 

 

Återkommer en annan dag.....trevlig helg på er !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards