Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 januari 2018

Av Corina - 16 januari 2018 08:14

 

Ja så var det tisdag och arbetsdag igen då.

En ledig dag går fort.

Jag har tre kvällsturer på raken nu. Ska nog gå bra det med även om familjen får lida lite. Tur är ju att barnen inte är speciellt små längre.


Var ner och handlade igår, hade ju hoppats på att slippa men det behövdes en hel del här hemma.

Hann tvätta lite också, men hade inte så mycket då jag stortvättade före helgen.


Svågern har fått göra ännu en sprängning av ett kärl i hjärtat. För vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen på. Svägeskan sa dock att han mådde bättre nu igen så han får nog snart komma hem från sjukhuset.

Han får hänga med ett tag till då och det känns ju bra att veta.

Den andra svågern drabbades av någon form av frånvaroattack före helgen alternativt ett blodtrycksfall. Så han har varit hemma några dagar. Så det är lite skrutt med makens två bröder, bäst mår nog maken ändå kan jag konstatera och hans tredje bror då. Men dom har hjärtsjukdom hela högen..........och har haft infarkt allihopa.


 

Själv fortsätter jag att må bara bra i blåsten. Visst känns det i kroppen men lär väl överleva detta också.


Nu får ni ha en fortsatt trevlig tisdag.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards