Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 januari 2018

Av Corina - 3 januari 2018 06:38

 

Jepp vinter har vi i alla fall. Och rådjuren vandrar ända in på gården dagligen.....nattetid.


     

Dammade av kameran en stund igår även om vädret inte bjöd på riktigt fotoväder.

Men det var bra temperatur att vara ute i, frös inte bort händerna i alla fall.

Och mera snö har dom utlovat denna veckan. Får man tro på experterna ska det komma snö varje dag.

Och hittills har dom haft rätt, även inatt har det kommit cirka 5 centimeter av den vita varan.


     

 

Den gamla sparken hänger med ännu och de senaste dagarna har det ju varit fint sparkföre.


Hade ju bjudit hem grannarna före jul som tack för jobbet med badrummet. Där blev det några bilder också.


     

Det blev en trevlig kväll med god mat och lite babbel.


Undrar om man vågar tro att det blir lite mera fotande under 2018.......jag vågar inte lova något alls även om jag tycker om att fotografera. Jag kan bara försöka.

Men min kropp har blivit lite snällare så kanske går allt åt rätt håll i alla fall. Med mindre värk kan jag ju röra mig bättre och på så sätt kanske återfå motivationen till att fotografera.


Den som lever får se, eller hur ?

Kram till er alla.



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards