Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 december 2017

Av Corina - 23 december 2017 09:22

 

Julen står för dörren.......

Stressad.....nä då inte alls numera. Lugnet har redan lagt sig sedan länge hos mig.

Det som behövs finns att handla på affären.

Ingen julgran har vi detta året heller. Katterna får klättra på annat denna julen.

Två julklappar har jag skaffat detta året, en till sonen och en till dottern.

Sparsamt med dekorationer i övrigt också och julgardiner enbart i vardagsrummet.

Julen kommer ändå, var så säker.

Inga julkort skickas, vi har valt att istället skänka pengar till behövande detta året. Julhälsning skickas via sociala medier.

Maken får en julpuss i julklapp, blir så bra så och jag får en julpuss tillbaka :)


 

Och även barnen/ungdomarna tycker detta är helt ok.

Vi får njuta av varandra och ta det lugnt nu i två dagar för sedan arbetar jag som vanligt.

Men efter nyårsaftonen har jag semester i en vecka. Så det ser jag fram emot nu.


Så nu önskar jag er alla en fridefull julhelg !


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards