Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 december 2017

Av Corina - 5 december 2017 09:11

 

Då tar jag tag i denna arbetsvecka då. Efter en ledig dag igår som bestod av läkarbesök och utvecklingssamtal.

Läkarbesöket gick väl sådär. Blodtrycket lite i högsta laget trotts medicinering så det blev en tablett till. Var väl lite lur på detta faktiskt. Blodsockret låg på gränsen men inget som måste medicineras för tillfället i alla fall. Får fortsätta jobba med kosten. Kontroll efter jul och nyåret igen då.

Ingen åtgärd för mina värkande leder som jag påtalade. Fortsätt med den gymnastik du gör och fortsätt med din stavgång. Att jag påtalade problemet med att få ont det brydde dom sig inte om. Ingen rtg eftersom man ändå inget gör då jag tydligen är för ung. Jaja, bara att kämpa vidare med andra ord då.


Utvecklingssamtal med dottern och hennes mentor på gymnasiet. Det bästa jag någonsin upplevt på länge som verkligen gjorde mig glad och stolt som mamma !

Enbart possitivt från mentorn........ 


 

Första advent passerat....julen närmar sig allt mera. Och som vanligt vägrar jag stressa upp mig för det.

Köpt saffran faktiskt, planen är att baka saffransbröd nu till helgen då jag är ledig. Får se hur det går med den biten.......


Önskar er alla en fortsatt trevlig tisdag.

Ses en annan dag !

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards