Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 november 2017

Av Corina - 22 november 2017 08:49

 

Onsdag, jajjomensan !

Inget planerat alls denna dagen.

Fortfarande minusgrader ute så snön ligger kvar.


Maken bakar bullar denna dagen. Blir utmärkt till fikat i eftermiddag. Makens bullar brukar bli väldigt goda.


Lite tvätt har jag kvar att tvätta, blev lite fullt i tvättstugan så fick dela upp tvättandet i omgångar. Det fungerar ju också.


 

Degen jäser fortfarande.


Får se om jag tar tag i lite stickande också under dagen.


 

Detta ska bli en poncho. Skittrist att sticka men den blir säkert bra när den är klar. Jag gillar färgen.

Stickas med två trådar så den blir säkert varm att ha på sig. Det är vad jag hoppas på i alla fall. När detta stycke är klart har jag sålunda ett likadant till att sticka !

Har andra stickningar på gång samtidigt så jag kan byta stickning om jag blir less :)


Nu ska jag fortsätta att vänta på makens blivande bullar.

Ha en fortsatt härlig dag !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards