Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 november 2017

Av Corina - 20 november 2017 10:07

 

En arbetshelg tog slut ännu en gång. En bra sådan också dessutom. Nu är jag ledig hela denna veckan.

Ska passa på att försöka njuta lite av min ledighet fast det får nog bli lite jobb också här hemmma.

Just nu snurrar tvättmaskinen, vilket den gör rätt ofta som vanligt. Men det är ju ett lättsamt jobb ändå att tvätta.

Har plockat bort lite i vardagsrummet också denna morgon. Blir lätt rörigt när jag håller till där med mina stickningar. Men det gör väl egentligen inget.


 

Borde för övrigt damma och rasta snabeldraken också fast det får nog allt bli en annan dag känns det som.

I morgon kanske.


 

Detta tar min tid just nu. Jobbar med andra strumpan just nu.

Vem som ska ha dom vet jag inte riktigt. Kanske jag själv, man vet aldrig.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards