Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 november 2017

Av Corina - 18 november 2017 09:17

 

En lite kallare morgon idag. Bra för väglaget har inte varit roligt kan jag ju sänga.

Många som fått besöka dikena vad jag har förstått. En bil låg i diket när jag åkte hem igår kväll och bilen var ordentligt demolerad måste jag säga. Tydligen hade detta hänt redan på förmiddagen när maken var ner och hämtade dottern på skolan.

Själv klarade jag mig utmärkt både till jobbet igår och hem igen men det var ganska halt kan jag intyga.


 

Just nu är det -9 grader och solen visar sig. Kan bli en fin dag.

Arbetsdag för min del är det, jobbar från kl 14 till kl 21 denna dagen. Jobbar med vikarie då min kollega ligger hemma och är förkyld. Trist men bara att gilla läget. Vikarien jag ska jobba med är duktig men aningen tystlåten och de som känner mig vet ju att jag gillar att prata.........nåja det blir nog så bra så ändå.

Maken är på jakt även denna lördagen. Blir korta jaktdagar nu när mörkret faller tidigt och när han kommer hem ska sonen köras ner till en kompis. Blir fest ikväll tydligen och han ligger kvar i stan tills imorgon.


 

Återstår nu bara att önska er alla en fortsatt trevlig lördag.

Själv ska jag fortsätta att göra ingeting tills jag ska åka ner till jobbet.


Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards