Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 maj 2017

Av Corina - 14 maj 2017 13:55

 

Inte riktigt nöjd med bloggen just nu. Men det får vara såhär ett tag tills jag fått till något annat.

Började själv på att lessna på det gamla.

Gårdagkvällen tillbringades i soffan med i första hand hockey-vm. Men det tar ju som sagt slut.

Såg sedan en deckare av något slag tills det var slut. Hamnade på mellodifestivalens slut efter detta.

Och jo jag har hört delvis av melodierna via radio......inget jag fastnat för alls !

Och allra minst den låt som visade sig vinna hela alltet ! I mina öron grymt värdelös och intetsägande melodi !

Den kommer INTE att spelas här hemma i varjefall.


 

Nåja, smaken är olika så är det ju och tur man kan välja vad man vill lyssna på.


I min närmaste krets finns individer som verkligen kan locka fram skratt hos mig, bara genom att helt enkelt vara riktigt korkade ! Genom att på fullaste allvar tro på allt dom ser i TV plus allt som delas på till exempel FB.

Och även tro på allt i Aftonbladet och Expressen, ja jag säger då det......

Men det är ju härligt att skratta faktiskt, eller hur ??

Att dom sedan inte ens begriper vad man skrattar åt gör det ju ännu roligare dessutom.


 

Här är det kallt och blåsigt denna dagen. Solen tog ledigt idag så jag ägnar dagen åt att tvätta.

Har även dammsugit tvättstugan och hallen.

Till middag planeras Våfflor, enligt sonens önskemål.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards