Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 maj 2017

Av Corina - 1 maj 2017 08:26

 

Ny månad och ny vecka drar idag igång. En vecka med sex arbetsdagar av sju möjliga. Denna vecka kommer typ varannan vecka för min del.

Igår vaknade jag till full snöstorm och idag vaknar jag till sol från klarblå himmel. Snacka om kontraster !

Ska det vara våren som har kommit nu tro ?? Låt det ändå få vara så nu !


 

Lite piggare känner jag mig idag ändå. Kroppen kanske håller på att vänja sig vid medicinen jag tar mot allergi nu.

Har i alla fall sovit som en stock nu flera nätter och det är ju aldrig fel att få sova bra. Och jag andas bra genom näsan tack vare medicinen även om jag är lite skrovlig när jag vaknar på morgonen och kan få ordentliga nysattacker flera gånger per dag.


 

Både sonen och dottern har varit hemma denna helgen. Sonen kom hem i lördags från Vännäs och blir hemma tills onsdag tror jag det var. Så härligt när han är hemma ! Då är allt komplett i mina ögon :)

Har även varit besök från Sorsele denna helgen. Har just sagt hej då igen. Nu blir det några helger utan Sorselebesök.


 

Funderar på att börja med Yoga. Ska kolla upp om det finns för nybörjare eller om jag kan skaffa någon bok med nybörjaryoga.


       

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards