Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 april 2017

Av Corina - 27 april 2017 07:29

 

Ska jobba idag hade jag tänkt mig. Blev ännu några sjukdagar som inte var inplanerat.

Men nu kan jag i alla fall andas via näsan även om jag känner mig ganska trött trots att jag sovit ovanligt bra senaste dagarna. Men tröttheten brukar ge med sig efter ett tag.


Vädret fortsätter att vara väldigt varierande. Ingen snö nu på morgonen dock. Sol och gråväder, på samma gång ändå. Verkligen Aprilväder.

Dom klassiska vårfåglarna har anlänt, tofsvipan och storspoven. Plus att svanarna och kanadagässen åter flyger över hustaket och låter så där härligt. 

Någanstans i detta gråväder anas en gryende vår !

Blåsten är lite mindre på morgonen. Igår blåste det halv storm här hos mig. Låter lite spöklikt när det stormar så mycket på kvällen och natten.


Har dristat mig till att byta till sommardäck på min bil. Hade ju beställt tid hos bynd bilverkstad för detta. Så nu får det vara slut med snön tycker jag. Fast det blir säkert fler bakslag, man får väl ta det försiktigt om det kommer mera snö. Det ska väl ändå komma varmare väder till sist.


Inga problem efter borttagandet av cystan igår heller. Allt verkar fullt normalt. Så livet går med andra ord vidare som vanligt även för min del.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards